Wednesday, August 18, 2010

moment with newborn baby contest


jom kawan2 kte join moment with newborn baby contest

NAMA : MUHAMMAD IKHWAN HAFIZEE BIN MD KHAIRULLSHAM
TARIKH LAHIR : 09/01/10
BERAT LAHIR : 3.75 kg
TARIKH GAMBAR : 3 hari selepas kelahiran
NAMA MAMA : NOR HIDAYAH BINTI ABDUL RAHMAN
EMAIL : idaman3s@yahoo.com
STORY : 
baby yg paling besar dlm wad tu, even umur die 3 hari time ni...huhu...
time ni rase sedih sgt2 sbb berpisah dgn anak...
aku tibe2 jd lemah n terkedu bla anak dimasukkan ke hospital sbb jaundis...
aku nangis xhenti2, cium2 baju anak time die kat hospital...
suamiku cuti 1bulan menguruskan aku n anak...
ble direnung balik gambar ni, boleh menitik air mataku, 
ble mengenang smula saat aku mengandungkan dia, 
saat bersalin dgn suami di sisi, saat aku melihat zuriatku buat pertama kalinya, 
oh, betapa aku sgt2 sygkannye...
mengapa la manusia lain sanggup mmbuang bayi mereka?
anak adalah anugerah terindah ciptaan Allah swt...
MUHAMMAD IKHWAN HAFIZEE, mama dan papa sgt sygkan kamu!


3 comments:

  1. bile tengok pic 2...teregat kat syawal pun kn jaundis sampai cam 2 gak..dah la sejuk kat dlm sepital 2...addooiiii sedey sgt time...amik bantal dier tdo ngan bantal time 2....cium peluk bantal syawal...nasib baik syawal dah ok...sekarang...nape la org suke buang anak...aaddoooiii

    ReplyDelete
  2. tau xpe...ida smpai nangis2 sdih sgt la...jln laju2 ble nk bw die g blik susu atau ble nk naik tgk die...smpai jahitan tmpt bersalin tu merekah...hmm...stp kali dtg hosp, ati tu dupdapdupdap, xsbr2 tgk, ble tgk die tgh nangis, aduhai, sedih gler2, ble tgk die tgh tdo pun sedih gak, kdg die tdo mnonggeng...hehe...alhamdulillah, ari ke 3 die kua...now dah besar, 7m, dah memapah nk bdiri jek, mama die plak asyik kna dera sbb die ni hiperaktif...huhu

    ReplyDelete
  3. salam, komen sy takde lak kt sini ek. anyway, sy da masuk dlm list ye. thanks!

    ReplyDelete